درباره وبلاگ


اقا وخانوم عزیز خوش اومدید قدم روی چشم ما گذاشتید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستی و آدرس reza-ghacemy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 28240
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


باکس 24

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

عینک دوقلوی اچ دی ویژن HD Vision اصلساعت سواچ نقره ای جدیدترین مدل swatchhttp://niazshop.ir/buy-checkout.php?id=60005&bz=54267http://elikan.ir/user/ref/1363 باکس 24 BBcode:

javahermarket

کسب درآمد

کد کج شدن تصاوير

/>


كد موسيقي براي وبلاگ

كد تغيير شكل موس


Up Page
جدید ترین اهنگ های روز




لینک ثبت نام


Up Page
باکس 24


پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, :: 16:54 ::  نويسنده : رضا قاسمی

سایت پرشین هیت یکی از بهترین سایت های کسب درامد در ایران است که بابت هرکلیک تا80تومن میپردازد .پس هرچه زود تر در این سایت ثبت نام کنید تا درامد ماهیانه خوبی داشته باشید                   لینک ثبت نام 


Up Page
باکس 24


چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : رضا قاسمی

Up Page
باکس 24


چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : رضا قاسمی

سایت پرشین هیت سایتی است که از طریق تبلیغات در وبلاگ به صاحب وبلاگ پول پرداخت میکند هر کلیک تا80 تومان                                    لینک ثبت نام


Up Page
باکس 24


دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : رضا قاسمی

هر كليك 1 دلار، هر کليک 1000 تومان




خلاصه و مفيد! در اين سايت شما به اعضا هر كليك 1 دلار ميگيريد، يعني هر کليک 1000 تومان! بعلاوه، به ازاء هر زير مجموعه 10 دلار هديه ميگيريد. هنوز تموم نشده! از كليكهاي زير مجموعه ها هم 50% پورسانت ميگيريد!

اينجا كليك كنيد، عضو شويد و تنها روزي چند دقيقه روي بنرها کليک کنيد (متوسط 15 بنر) 

توضيحات بيشتر و تکميلي رو ميتونيد در ادامه مطالعه کنيد. البته شايد نيازي خاصي هم به اونها نداشته باشيد، ولي خوب براي آشنايي با طرز کار سيستم يه نگاه اجمالي داشته باشيد. موفق باشيد 
آينده از آن كساني است كه تجارت الكترونيك را جدي بگيرند 

در ضمن يکي از دوستانم چند روز پيش ۱۰۰۰ ذلار به حسابش ريخته شد من يک سال پيش عضو شده بودم تو اين سايت اما ادمي هستم که تا وقتي حقيقت رو نبينم باور نمي کنم امروز هم واسه همين اين پست رو گذاشتم مطمئن باشيد واقعي هست 


سلام دوستان من در يک سيستم كليكي عضو شدم كه بابت هر كليك 1 دلار ميده باور كنيد هر كليك يك دلار مراحل ثبت نامش و كار كردشو اين پايين نوشتم بخونيد حالشو ببريد! 

يک حساب ساده : 

به شما تا سقف 15 تبلغ واسه کليک ميدن البته هر روز بايد کليک کنيد، ميانگين ميگيم 10 تا! شما 10$ با کليکل خودتون بدست ميارين هر زير مجموعه هم 5$، و با داشتن 10 زير مجموعه ميتونين در ماه کليک خودتون 300$ + جايزه ثبت نام 100$ + کليک زير مجموعه 1500$ = 1900$ معادل 2 ميليون تومان در ماه! 

با اين روشي که من معرفي ميکنم شما حداقل ميتونين در ماه 1000$ بدون هيچ زحمتي بدست بيارين. فقط احتياج به کمي وقت داره. فقط مي خواد روزي چند دقيقه وقت بزاريد. بعدش ماهيانه كم كمش 700 هزار تومان كار كني و در صورت كار بيشتر يعني دو ساعت و آپگريد حساب (ميتونيد نوع حساب خودتون رو ارتقاع بدين که البته اين کار پوليه، ولي حساب عادي کاملا رايگان است) خودتون يه 5 ميليون توماني در ماه بگيرين! شوخي نيست كمي صبر كنيد با چشمان خودتون ميبينيد. 

خوب بريم سر اصل مطلب : 

يک سايتي سايتهاي تبليغاتي هستکه در اين سايت بايد روي تبليغات کليک کنيد. آگهي در روز در قسمت سورف به شما مي دهد که در هر کليک 30 ثانيه اي به شما يک دلار پرداخت مي کند. 

برد شما در رفرال و زير مجموعه هاست 

جالبش اينجاست که از زير دستيهاي زير مجموعه هم پول ميبرن. اينو بگم زير مجموعه شما هم كه كار كنن بهتون پول ميريسه اگر 100 نفر زير مجموعه داشته باشي هر روز هر كدومشون 10 دلار كار كنن مثلا اگر 1 يك درصد به شما برسه يعني هر 10 دلار يك دلار به شما برسه ميدونيد چقدر ميشه 100 دلار بدون زحمت اونم هميشه خدايش عاليه ببيند باز ميگم امتحانش مجانيه مجانيه 2 تا سايت خوب و معتبره اينارو ميگم بعد بريم سراغ لینک ثبت نام پس از وارد شدن به سايت در منوي بالايي سايت بروي گزينه Register و يا همان create account کليک کنيد .




مرحله دوم : ( ثبت نام ) 
پس از وارد شده به صفحه وارد کردن مشخصات ، به ترتيب اطلاعات زير را از شما ميخواهند که پر کنيد . 
- Username ( نام کاربري ) : در اين قسمت ميبايست يک نام کاربري براي خود انتخاب کنيد ، که ميتواند شامل حروف و عدد نيز باشد . 


- Password ( رمز عبور ) : در اينجا يک رمز عبور براي نام کاربري خود انتخاب مي کنيد . 


- Verify Password ( بازبيني رمز عبور ) : رمز عبوري را که انتخاب کرديد مجددا در اين قسمت ميبايست وارد کنيد . 


- Referrer ( معرف ) : اين قسمت بصورت اتوماتيک پر شده و معين کنند معرف شما ميباشد . ( شما براي ثبت نام نياز به معرف داريد ، که در اين قسمت بعنوان معرف شما جهت ثبت نام اعلام شده است ) 


- Your Name ( نام شخصي ) : نام و نام خانوادگي خود را در اين قسمت بصورت لاتين وارد کنيد . 
- Your E-mail Address ( پست الکتريکي شما ) : در اين قسمت يک ايميل معتبر وارد کنيد ، زيرا پس از اين مرحله ايميل تائيد به آن ارسال ميشود . 


- Country ( کشور ) : کشور خود را مشخص کنيد . در ميان کشورها ايران نيز موجود ميباشد . 
- I accept the Terms of Service ( قبول قرارداد و شرايط )‌ : در اين قسمت گزينه Yes , I Accept را انتخاب کنيد . 


در آخر بروي کليد Create Account کليک کنيد . در صورتي که تمامي اطلاعات رو کامل و صحيح پر کرده باشيد به صفحه ي ديگري شما را ارجاع ميدهد که در آن به شما اعلام ميشود که ، ثبت نام با موفقيت انجام شد و ميبايست براي تکميل و تائيد ثبت نام ايميل خود را چک کنيد و بروي لينکي که در آن قرار داده شده کليک کنيد . پس از آن ميتوانيد با نام کاربري و رمز عبور خود وارد سايت و صفحه کاربري خود شويد . 

روش كار با سيستم 

( گرفتن زير مجموعه ) : شما مي توانيد با معرفي اين سيستم به دوستان خود نيز ، به درآمد خود بي افزاييد . به اين ترتيب که با وارد شدن به قسمت Your Downline و گرفتن لينک معرفي به دوستان و ارسال لينک و معرفي سيستم به دوستان خود ، در صورتي که آنها ثبت نام خود را تکميل کنند و به کسب درآمد بپردازند از 50٪ درآمد آنها بصورت مستقيم بهره مند شويد . يعني در صورتي که دوست شما که از طريق شما در اين سيستم ثبت نام کرده باشد 10 دلار درآمد کسب کند 5 دلار هم به حساب شما وارد ميشود . 

دريافت پورسانت : 

پس از اينکه درآمد شما به سقف 1000 دلار برسد با رفتن به قسمت Withdraw مي توانيد به آساني پورسانت خود را بروي يکي از حسابهاي paypal و يا alertpay دريافت کنيد . براي دريافت اين مبلغ مستلزم اين ميباشد که شما يکي از اين حساب ها را داشته باشيد و يا به حساب دوست و آشنايان خود انتقال دهيد . بزودي روش ايجاد اينگونه حساب ها و دريافت پورسانت به ريال به شما عزيزان آموزش داده مي شود. 

توجه داشته باشيد در قسمت reffral حتما farzandi باشه! 

به ازاي هر کليک شما در قسمت viwe ADS يک دلار ميگيرين و با عضو کردن هر زير مجموعه 5$ ميگيرين و سقث پرداخت 1000$ 

روش کار به صورت خلاصه: 

۱- عضويت در سايت مورد بحث از طريق دعوت نامه‌اي که ما در اختيار شما قرار مي‌دهيم. 

۲- ورود به پنل کاربري، رفتن به صفحه VIEW ADS و کليک بر روي لينک‌هاي تبليغاتي ارائه شده. 

3- بعد از کليک بر روي لينک‌هاي تبليغاتي و پس از گذشت ۳۰ ثانيه در بالاي صفحه چهار عدد نشان داده مي‌شود که شما مي‌بايست با توجه به پيغام ارائه شده در سمت چپ آن بر روي عدد مربوطه کليک کنيد ، به عنوان مثال اگر عبارت Click 5 را مشاهده کرديد و در مقابل آن چهار عدد نمايش داده شد بايد بر روي عدد ۵ کليک کنيد تا پورسانت محاسبه و در حساب شما درج شود، علت اين کار جلوگيري از تقلب‌هاي احتمالي و استفاده از انسان واقعي براي مشاهده تبليغ مي‌باشد. 

۴- در نهايت به ازاي هر کليک ۱ دلار در حساب شما منظور مي‌گردد. نکته مهم اينکه در اوايل کار شما با محدوديت ۱۳ لينک تبليغاتي در روز (يعني کسب درآمد ۱۳ دلاري) روبه‌رو هستيد که مي‌بايست با فعاليت مستمر و معرفي سايت به دوستان خود به آن بيفرائيد. 


دقت داشته باشيد پس از عضويت به صفحه VIEW ADS برويد و بر روي لينک‌هاي تبليغاتي کليک کنيد ، دو يا چند لينک تبليغاتي رو همزمان باز نکنيد ، در هر صفحه ۳۰ ثانيه صبر کنيد و بر روي شماره مورد نظر در 

بالاي صفحه که پيشتر توضيح داده شد کليک کنيد. در غير اين صورت پورسانت شما محسابه نمي‌گردد. 


در صفحه Account مي‌توانيد ميزان درآمد کسب شده خود را با جزئيات مربوطه ملاحظه کنيد. در صفحه Promote مي‌توانيد دوستان خود را توسط لينک اختصاصي به عضويت و زير مجموعه خود درآوريد. 

نکته مهم اينکه فقط يک‌بار در سايت عضو شويد چون در غير اين صورت از طريق IP شناسايي شده و ممکن است اکانت شما مسدود گردد. 

دوستان توجه كنن شما ميتوانيد با آپگريد حساب خود تعداد كليك ها را به 3000 كليك در هفته برسانيد و بعد ها بيشتر حتي ولي بايد اول صبر كنيد حسابتون به 1000 دلار برسه بعد اين كار رو انجام بدين روش آپگريد هم من بهتون تو اين وبلاگ ميزرام شما وبلاگ منو يه جاي بنويسد يادتون نشه من يه راهنمايي كامل ميخوام درست كنم از هر مشكلي كه داري يه چند روز ديگر درستش ميكنم شما فعلا حساب باز كنيد... 

انتقال به بانک معتبر آلرت‌پي : 

با مراجعه به بخش Withdraw امکان انتقال درآمد شما به حساب بانکي آنلاين alertpay.com فراهم گرديده است. البته براي شروع کار نياز به عضو 

شدن در سايت alertpay.com نيست و پس از گذشت زمان و هنگامي که در آمد شما به حد نصاب رسيد 1000 دلار (فقط 2 ماه طول ميكشه بعد شما آپگريد ميكنيد)مي‌توانيد در اين سايت نيز عضو شويد تا بتوانيد موجودي خود را به اين بانک آنلاين و معتبر انتقال دهيد. دقت داشته 

باشيد براي عضويت در alertpay.com به دليل اينکه کشور ايران در ليست مربوطه وجود ندارد کشوري ديگر (مثلا USA) را انتخاب کنيد و ساير فيلدها 

(نظير آدرس و تلفن و کد‌پستي) مي‌تواند با هر موردي به دلخواه شما پر شود. در ضمن امکان خريد و فروش دلار آلرت‌پي از طريق صرافي‌هاي آنلاين و اينترنتي ميسر مي‌باشد. 

کاربران عزيز به اين نکته دقت کنند که ما هيچ مسئوليتي در اين زمينه نداريم و فقط به معرفي و ارائه روش کار بسنده کرديم ، هرگونه سوالي در اين زمينه داشتيد در قسمت نظرات مطرح نمائيد. 

و وقتي پولتون به حدانصاب رسيد يک حساب الرت پاي که طريقه ثبت نامش زير است نوشتم انجام ميديدن و از حساب الرت ميشه براحتي به حساب ايراني بانک سامان يا مرکزي و ... انتقال داد. البته الان ما تحريميم و مستقيم به حساب تو ايران پول نمياد.ضمنا شرکت هايي هم هستند که با گرفتن پورسانت اندک اين کار رو براتون انجام مي دند که اين دوستم که چند روز پيش ژول به حسابش واريز شد از همين طريق اقدام گرده بود . پس بجنبيد و عضو شيد ...    لینک     ثبت نام


Up Page
باکس 24


دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : رضا قاسمی

                                                                                                                      دانلود کلیپ اول                                                                                                                                                                 دانلود کلیپ دوم 


Up Page
باکس 24


دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 10:23 ::  نويسنده : رضا قاسمی

سایت پاپ اپ بهترین سایت ومعتبر ترین راه کسب درامد در اینترنت است.برای ثبت نام            فقط کافیه بر روی لینک روبه رو کلیک کنید   لینک ثبت نام


Up Page
باکس 24


دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 10:0 ::  نويسنده : رضا قاسمی

دانلود اهنگ


Up Page
باکس 24


یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:امید جهان, :: 13:9 ::  نويسنده : رضا قاسمی

پنجمین کنسرت بزرگ علی عبدالمالکی در تهران سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد 

این اجرا مانند اجراهای قبلی وی با حمایت بی سابقه طرفدارا و دوستارانش همراه بود .                                                                                   دانلود کنسرت

 


Up Page
باکس 24


یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : رضا قاسمی

دانلود اهنگ با کیفیت128


Up Page
باکس 24


یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:ارمین2afm, :: 12:42 ::  نويسنده : رضا قاسمی